Uwaga !
W związku z docinaniem na konkretną długość, liny żeglarskie plecione i stalowe, łańcuchy, listwy odbojowe, uszczelki oraz węże i przewody, nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Prosimy o przemyślane zakupy.
Informacje ogólne.
Sprzedawane przez naszą firmę towary są nowe i nieużywane. Co do każdego z nich przysługują Konsumentowi uprawnienia przewidziane w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176).
Warunki zwrotu towaru.
- Zwracamy kwotę wyłącznie wartości towaru, bez kosztów przesyłki.
- Konsumentowi nie prowadzącemu działalności gospodarczej przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.
- Niezbędne jest poinformowanie o tym w formie pisemnej. (Formularz zwrotu można dołączyć do przesyłki wraz z dowodem zakupu)
- Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący.
- Formularz odstąpienia od umowy można pobrać poniżej.
- Zwrot pieniędzy za zakupione towary nastąpi po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości.
Brak możliwości zwrotu.
Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:
- otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;
- zakupionego towaru nie mieliśmy na stanie a został sprowadzany na specjalne zamówienie klienta.
- towar jest sprzedawany na mb. i został przycięty na życzenie klienta np : liny, pasy, listwy odbojowe, łańcuchy itp
- towar posiada znamiona uszkodzeń mechanicznych lub innych śladów zużycia spowodowanych przez kupującego.
- zakup kupującego był dokonany na prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą
- kupujący nie posiada dowodu potwierdzającego zakup towaru w naszej firmie.
Do pobrania
REKLAMACJA:
- Klient ma prawo do reklamacji towaru, jeśli jest on wadliwy, niezgodny z umową lub nie spełnia określonych oczekiwań.
- Konsument ma 2 lata na zgłoszenie reklamacji od momentu zakupu towaru. W przypadku ujawnienia wady w towarze, konsument powinien zgłosić reklamację jak najszybciej.
- Reklamację można zgłosić w formie pisemnej (e-mail, list) i odesłać wadliwy towar wraz z formularzem reklamacyjnym na adres: Zefir Marine Sp. z o.o. Toruńska 21a 87-134 Stary Toruń W zgłoszeniu należy podać dane dotyczące zakupu, opis wady oraz oczekiwania co do rozwiązania sprawy.
- W przypadku uznania reklamacji, konsument może żądać naprawy towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wybór sposobu rozwiązania sprawy należy do konsumenta, chyba że sprzedawca zaproponuje inne rozwiązanie.