Uwaga !

W związku z docinaniem na konkretną długość, liny żeglarskie plecione i stalowe, łańcuchy, listwy odbojowe, uszczelki oraz węże i przewody, nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Prosimy o przemyślane zakupy.

Informacje ogólne.

Sprzedawane przez naszą firmę towary są nowe i nieużywane. Co do każdego z nich przysługują Konsumentowi uprawnienia przewidziane w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176).

Warunki zwrotu towaru.

  • Zwracamy kwotę wyłącznie wartości towaru, bez kosztów przesyłki.
  • Konsumentowi nie prowadzącemu działalności gospodarczej przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.  
  • Niezbędne jest poinformowanie o tym w formie pisemnej. (Formularz zwrotu można dołączyć do przesyłki wraz z dowodem zakupu)
  • Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący.
  • Formularz odstąpienia od umowy można pobrać poniżej.
  • Zwrot pieniędzy za zakupione towary nastąpi po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości.

Brak możliwości zwrotu.

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

  • otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;
  • zakupionego towaru nie mieliśmy na stanie a został sprowadzany na specjalne zamówienie klienta.
  • towar jest sprzedawany na mb. i został przycięty na życzenie klienta np : liny, pasy, listwy odbojowe, łańcuchy itp
  • towar posiada znamiona uszkodzeń mechanicznych lub innych śladów zużycia spowodowanych przez kupującego.
  • zakup kupującego był dokonany na prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą
  • kupujący nie posiada dowodu potwierdzającego zakup towaru w naszej firmie.

Do pobrania

Formularz reklamacyjny

Formularz zwrotu

          REKLAMACJA:

  1. Klient ma prawo do reklamacji towaru, jeśli jest on wadliwy, niezgodny z umową lub nie spełnia określonych oczekiwań.
  2. Konsument ma 2 lata na zgłoszenie reklamacji od momentu zakupu towaru. W przypadku ujawnienia wady w towarze, konsument powinien zgłosić reklamację jak najszybciej.
  3. Reklamację można zgłosić w formie pisemnej (e-mail, list) i odesłać wadliwy towar wraz z formularzem reklamacyjnym na adres: Zefir Marine Sp. z o.o. Toruńska 21a 87-134 Stary Toruń W zgłoszeniu należy podać dane dotyczące zakupu, opis wady oraz oczekiwania co do rozwiązania sprawy.
  4. W przypadku uznania reklamacji, konsument może żądać naprawy towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wybór sposobu rozwiązania sprawy należy do konsumenta, chyba że sprzedawca zaproponuje inne rozwiązanie.
Ładowanie...