OSŁONA CIĘGNA WPUSZCZANA 70mm BK
Osłona cięgna wykonana z gumy. Uszczelnia i zabezpiecza przejście cięgna sterowania lub manetki. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 49-50mm.
- Średnica zew. 73mm
- Wysokość - 70mm
- Kolor czarny
Osłona cięgna wykonana z gumy. Uszczelnia i zabezpiecza przejście cięgna sterowania lub manetki. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 49-50mm.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna wykonana z gumy. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 65 - 80mm.
Osłona cięgna wykonana z gumy. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 65 - 80mm.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym. W zależności od potrzeb docinamy otwór przejścia. (od 8mm - 55mm)
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym. W zależności od potrzeb docinamy otwór przejścia. (od 8mm - 55mm)
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna manetki wykonana z gumy. W komplecie z pierścieniem montażowym i paskiem do zaciskania.
Osłona cięgna manetki wykonana z gumy. W komplecie z pierścieniem montażowym i paskiem do zaciskania.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona chroniąca przewody i cięgna pomiędzy rufą a silnikiem. Posiada kołnierz montażowy przykręcany do laminatu.
Osłona chroniąca przewody i cięgna pomiędzy rufą a silnikiem. Kołnierz montażowy i zaślepka również w naszej ofercie. (kody 01608, 01356 lub 01357)
Osłona chroniąca przewody i cięgna pomiędzy rufą a silnikiem. Kołnierz montażowy i zaślepka również w naszej ofercie. (kody 01608, 01356 lub 01357)
Zakończenie rury osłony cięgna, montowane do rufowej części łodzi. Posiada wewnętrzny gwint do wkręcenia osłony. Może służyć jako przejście burtowe.
Zakończenie rury osłony cięgna wykonane z wysokiej jakości gumy. Montowane od strony silnika. Posiada wewnętrzny gwint zapobiegający wypadnięciu.