POMPKA GRUSZKA PALIWA 156mm
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
- Na wąż o średnicy wew. 7-8mm
- Długość całkowita - 15,6cm
- Grubość - 47mm
Uwaga !
W związku z docinaniem na konkretną długość, węże i przewody, nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Prosimy o przemyślane zakupy.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Gumowa pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Gumowy wąż do układów paliwowych, zbrojony w kolorze szarym. Odporny na warunki atmosferyczne.
Wysokiej jakości wąż o wyjątkowo niskiej przenikalności oparów paliwa przez ściankę węża. Wysoka odporność na promienie UV.
Gumowy wąż do układów paliwowych, zbrojony w kolorze szarym. Odporny na warunki atmosferyczne.
Przewód, wąż paliwowy gumowy. Odporny na promienie UV.
Przewód, wąż paliwowy gumowy. Odporny na promienie UV.
Przewód, wąż paliwowy gumowy, wewnętrznie zbrojony. Odporny na promienie UV.
Przewód, atestowany wąż paliwowy gumowy CARBOMARINE, wewnętrznie zbrojony. Odporny na promienie UV.
Wąż gumowy przeznaczony do układów paliwowych. Odporny na promienie UV. Zastosowanie w przemyśle morskim.
Wąż paliwowy do odpowietrznika. Nadaje się do przesyłania oleju napędowego i paliwa do jednostek morskich.
Atestowany, wewnętrznie zbrojony gumowy wąż, przeznaczony do połączenia wlewu zewnętrznego ze zbiornikiem paliwa. Zaprojektowany do paliw bezołowiowych (EN 228:2012) oraz olejów napędowych i przemysłowych (EN590:2010 oraz DIN 51v601 cz.1-5). Temperatura pracy -40 do +90st.C.
Atestowany, wewnętrznie zbrojony gumowy wąż, przeznaczony do połączenia wlewu zewnętrznego ze zbiornikiem paliwa. Zaprojektowany do paliw bezołowiowych (EN 228:2012) oraz olejów napędowych i przemysłowych (EN590:2010 oraz DIN 51v601 cz.1-5). Temperatura pracy -40 do +90st.C.
Wąż paliwowy do odpowietrznika. Nadaje się do przesyłania oleju napędowego i paliwa do jednostek morskich. Wyjątkowo elastyczny. Wąż spełnia normy R.I.N.A.2013/53 / UE - ISO 7840: 2013 - A1 i LLOYD'S.