KIPA na linę max. 10mm
- Szerokość - 38mm
- Wysokość - 23mm
- Rozstaw otworów montażowych - 25mm
Kipa na słupek relingowy firmy Holt, wykonana z PCV i stali nierdzewnej.
Kipa wiązana firmy Holt Nautos HT95013, wykonana z anodowanego aluminium z powłoką teflonową. Niski współczynnik tarcia i duża wytrzymałość powodują, że coraz częściej stosowane są na jachtach tworząc alternatywę dla bloczków. Uniwersalne zastosowanie m in. w systemie Lazy Jacka lub do przekierowania szotów i fałów. Fatwa do szplajsowania.
Kipa wiązana firmy Holt Nautos HT95014, wykonana z anodowanego aluminium z powłoką teflonową. Niski współczynnik tarcia i duża wytrzymałość powodują że coraz częściej stosowane są na jachtach tworząc alternatywę dla bloczków. Uniwersalne zastosowanie m in. w systemie Lazy Jacka lub do przekierowania szotów i fałów. Fatwa do szplajsowania.
Kipa wiązana firmy Holt Nautos HT95010, wykonana z anodowanego aluminium z powłoką teflonową. Niski współczynnik tarcia i duża wytrzymałość powodują że coraz częściej stosowane są na jachtach tworząc alternatywę dla bloczków. Uniwersalne zastosowanie m in. w systemie Lazy Jacka lub do przekierowania szotów i fałów. Fatwa do szplajsowania.
Kipa przelotka do liny, wykonana z PCV z pierścieniem nierdzewnym.
Kipa przelotka do liny, wykonana z PCV z pierścieniem nierdzewnym.
Kipa przelotka do liny, wykonana z PCV z pierścieniem nierdzewnym.
Przelotka na słupek relingowy, wykonana z PCV i stali nierdzewnej.
Kipa pokładowa wykonana z PCV, z pierścieniem nierdzewnym. Przeznaczona na linę o grubości max 13mm.
Kipa, przelotka pokładowa wykonana z PCV, z pierścieniem nierdzewnym. Przeznaczona na linę o grubości max 17mm.
Kipa pokładowa wykonana z PCV, z pierścieniem nierdzewnym. Przeznaczona na linę o grubości max 6mm.