OSŁONA CIĘGNA MAŁA, CZARNA 105mm
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
- Średnica zew. pierścienia - 105mm
- Wysokość - 70mm
- Kolor - czarny
Sterociągi umożliwiają sterowanie łodzią za pomocą kierownicy. Łączą przekładnię kierowniczą w kokpicie łodzi z silnikiem. W naszej ofercie znajdą Państwo cięgna sterowania do silników o mocy do 50km (M58) i do 200km (M66). Różnica między tymi rodzajami cięgien sterowania polega na wytrzymałości i grubości cięgna. Należy pamiętać że do sterociągów M58 dedykowana jest inna przekładnia niż do M66. Sterociągi dostępne są w różnych długościach w zależności od długości motorówki.
Podkategorie
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Końcówka przeznaczona do cięgien manetki C2 i C8.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Kit montażowy niezbędny do połączenia kierownicy z przekładnią. Wykonany z aluminium i PCV. Kompatybilny z większością kierownic z naszej oferty.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna manetki wykonana z gumy. W komplecie z pierścieniem montażowym i paskiem do zaciskania.
Zestaw przeznaczony do montażu przekładni kierowniczej o mocy 200km (90 stopni). Kompatybilny z przekładnią o kodzie 02019 i 03370.
Teleskopowy przedłużacz rumpla przeznaczony do silników zaburtowych. Wykonany z aluminium.
Osłona cięgna manetki wykonana z gumy. W komplecie z pierścieniem montażowym i paskiem do zaciskania.
Przekładnia kierownicza do układów sterowania. Przeznaczona do silników o maksymalnej mocy 200km. Nie zawiera zestawu montażowego. (zdjęcie nr 2 - kod 02373)
Osłona cięgna wykonana z gumy. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 65 - 80mm.
Cięgno manetki przeznaczone do silników zaburtowych i stacjonarnych Yamaha, Suzuki, Tohatsu, Honda. Umożliwia sterowanie gazem lub biegami.
Cięgno manetki przeznaczone do silników zaburtowych i stacjonarnych Yamaha, Suzuki, Tohatsu, Honda. Umożliwia sterowanie gazem lub biegami.
Osłona cięgna wykonana z gumy. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 65 - 80mm.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym. W zależności od potrzeb docinamy otwór przejścia. (od 8mm - 55mm)
Końcówka przeznaczona do cięgien manetki C2 i C8.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Przekładnia kierownicza P-ZTS do układów sterowania. Posiada system planetarny zapobiegający samoczynnej zmianie położenia kierownicy. Przeznaczona do silników o maksymalnej mocy 230km. Nie zawiera zestawu montażowego. (do nabycia osobno - zdjęcie nr 2 - kod 02373)
Cięgno manetki przeznaczone do silników zaburtowych i stacjonarnych Yamaha, Suzuki, Tohatsu, Honda. Umożliwia sterowanie gazem lub biegami.