MOCOWANIE CIĘGNA C8 i C2
Mocowanie cięgna manetki C8 (Yamaha, Honda, Suzuki, Tohatsu). Przelotka wykonana ze stali nierdzewnej.
- Długość - 38 mm
- Szerokość - 13 mm
- Średnica otworów montażowych - 5 mm
- Rozstaw otworów montażowych - 21 mm
Sterociągi umożliwiają sterowanie łodzią za pomocą kierownicy. Łączą przekładnię kierowniczą w kokpicie łodzi z silnikiem. W naszej ofercie znajdą Państwo cięgna sterowania do silników o mocy do 50km (M58) i do 200km (M66). Różnica między tymi rodzajami cięgien sterowania polega na wytrzymałości i grubości cięgna. Należy pamiętać że do sterociągów M58 dedykowana jest inna przekładnia niż do M66. Sterociągi dostępne są w różnych długościach w zależności od długości motorówki.
Podkategorie
Mocowanie cięgna manetki C8 (Yamaha, Honda, Suzuki, Tohatsu). Przelotka wykonana ze stali nierdzewnej.
Nierdzewna blokada przeznaczona do linek ssania, gazu lub biegów.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Zakończenie rury osłony cięgna wykonane z wysokiej jakości gumy. Montowane od strony silnika. Posiada wewnętrzny gwint zapobiegający wypadnięciu.
Osłona cięgna wykonana z gumy. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 65 - 80mm.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym. W zależności od potrzeb docinamy otwór przejścia. (od 8mm - 55mm)
Końcówka przeznaczona do cięgien manetki C2 i C8. W komplecie zawleczka nierdzewna.
Osłona cięgna wykonana z gumy. Uszczelnia i zabezpiecza przejście cięgna sterowania lub manetki. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 49-50mm.
Osłona cięgna manetki wykonana z gumy. W komplecie z pierścieniem montażowym i paskiem do zaciskania.
Osłona cięgna manetki wykonana z gumy. W komplecie z pierścieniem montażowym i paskiem do zaciskania.
Końcówka przeznaczona do cięgien manetki C2 i C8.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym. W zależności od potrzeb docinamy otwór przejścia. (od 8mm - 55mm)
Osłona cięgna wykonana z gumy. Przeznaczona do wciśnięcia w otwór montażowy o średnicy 65 - 80mm.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Zakończenie rury osłony cięgna, montowane do rufowej części łodzi. Posiada wewnętrzny gwint do wkręcenia osłony. Może służyć jako przejście burtowe.
Przedłużacz rumpla przeznaczony do silników zaburtowych. Wykonany z aluminium.
Końcówka przeznaczona do cięgien manetki C2 i C8.
Osłona cięgna wykonana z gumy w komplecie z pierścieniem montażowym.
Zestaw K51 przeznaczony do połączenia manetki z cięgnami.