CZERPAK JACHTOWY Z LEJKIEM
Czerpak do wody wykonany z wysokiej jakości PCV. Posiada funkcję lejka z siateczką filtrującą paliwo.
- Długość 29cm
- Długość bez rączki 19,5cm
- Szerokość 11cm
- Wysokość 10cm
W tym dziale znajdą Państwo, niezbędne akcesoria do wykonania instalacji paliwowej na swojej łodzi. W ofercie złącza paliwowe do wszystkich rodzajów silników zaburtowych, atestowane zbiorniki paliwa przenośne i stacjonarne o różnych pojemnościach, pompki gruszki, przewody i wiele innych produktów.
Podkategorie
Czerpak do wody wykonany z wysokiej jakości PCV. Posiada funkcję lejka z siateczką filtrującą paliwo.
Filtr oleju Quicksilver, przeznaczony do silników zaburtowych Mercury Verado. Zastępuje filtry 35-896546T, 35-87767K01
Oryginalny filtr oleju przeznaczony do silników zaburtowych Mercury Verado:
Filtr oleju przeznaczony do silników Mercury, Mercruiser.
Filtr paliwa do silników zaburtowych, przeznaczony na standardowy przewód paliwowy 6-8mm
Oryginalny filtr paliwa Mercury do silników od 4KM do 20 KM. Quicksilver 35-8M0157133 . Zastępuje filtr 35-16248 Można stosować w silnikach innych marek w danym zakresie mocy.
Filtr paliwa do silników zaburtowych 4-20HP, przeznaczony na przewód paliwowy 6mm.
Zamiennik filtrów o kodach: EMP: 35-13518 Mallory: 9-37950 Sierra: 18-7828-1 Quicksilver 35-8M0157133
Filtr paliwa do silników zaburtowych, przeznaczony na przewód paliwowy 8-9mm
Filtr paliwa do silników zaburtowych, przeznaczony na standardowy przewód paliwowy 6-8mm
UNIWERSALNY FILTR PALIWA Z SEPARATOREM WODY I ODSTOJNIKIEM. Uniwersalny filtr paliwa z separatorem wody, do montażu pomiędzy zbiornikiem paliwa a silnikiem. Niezbędny element linii paliwowej zasilającej silniki zaburtowe oraz silniki stacjonarne z bezpośrednim wtryskiem paliwa (MPI, EFI, DFI, HPDI, E-TEC i inne). Dzięki niemu woda zawarta w paliwie jest odseparowana. Możemy kontrolować ilość wody dzięki przezroczystemu odstojnikowi. Filtr można stosować jako uniwersalny lub zamiennik oryginalnych filtrów Mercury Quicksilver 35-60494-1, 35-809097
Uwaga: Przed montażem króćców w bazie filtra należy je uszczelnić ( najlepiej uszczelniaczem do gwintów )
Filtr paliwa z separatorem wody przeznaczony do silników Johnson, Evinrude, OMC. Usuwa wodę i inne zanieczyszczenia paliwa do 10 mikronów.
Uniwersalny filtr paliwa z separatorem wody (silniki benzynowe). Montowany na linii paliwowej miedzy zbiornikiem paliwa a silnikiem. Jest również zamiennikiem oryginalnych filtrów Mercury Quicksilver 35-807172 oraz 35-60494-1. Chroni układ paliwowy, przed szkodliwym działaniem wody w paliwie. Do silników zaburtowych oraz stacjonarnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa (MPI, EFI, DFI, HPDI, E-TEC i inne). W zastawie dwa króćce i dwie zaślepki. Numery katalogowe - Mercury, Mariner - 35-807172, 35-60494-1
Filtr paliwa z separatorem wody przeznaczony do silników Mercury, Mariner. Usuwa wodę i inne zanieczyszczenia paliwa do 10 mikronów.
Filtr paliwa z separatorem wody przeznaczony do silników Mercury, Mariner, Racor. Zastosowanie w różnych Silnikach zaburtowych oraz silnikach stacjonarnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa (MPI, EFI, DFI, HPDI, E-TEC i inne). Odseparowuje wodę i inne zanieczyszczenia paliwa nawet do 10 mikronów. W komplecie uszczelka.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Pompka paliwowa (gruszka) do silników zaburtowych. Wysoka jakość gumy odporna na UV.
Główka montowana w zbiorniku paliwa służąca do połączenia z zewnętrznym odpowietrznikiem.
Główka kątowa montowana w zbiorniku paliwa służąca do połączenia z zewnętrznym odpowietrznikiem.
Główka montowana w zbiorniku paliwa służąca do połączenia z zewnętrznym odpowietrznikiem.
Główka do zbiornika paliwa wykonana z wysokiej jakości tworzywa. Umożliwia wykręcenie króćca i zastąpieniem go złączem paliwowym.